COLLECTIE 2021

Nieuwe bedrijfskleding Roompot

Nicole Stelling van Roompot: “Een nieuwe kledinglijn stond nog niet op de planning. We waren 3 jaar geleden al volledig voorzien van een mooie nieuwe collectie door Suit Up. Nog geen twee jaar na de uitrol werd bekend dat we sneller dan verwacht een rebranding gingen doorvoeren.

Bij een nieuw logo en huisstijl, hoort ook een nieuwe kledinglijn. Aangezien we erg tevreden waren met onze samenwerking met Suit Up, hebben we snel kunnen schakelen om deze collectie te realiseren.

 

TOTSTANDKOMING VAN DE COLLECTIE

 

Na het insturen van de brandguide is ontwerper Bas van Wayenburg met het thema ‘Modern Beach’ aan de slag gegaan. We startten met het bepalen van de kleur-cirkels en kwamen tot duingras als uitgangspunt. Deze collectie is echt in samenspraak gegaan van Suit Up en de Roompot werkgroep. Maar ook de stakeholders waren betrokken. Hoe meer mensen betrokken, hoe meer meningen. Daarom hebben we uiteindelijk gekozen voor de gemene deler binnen de meningen en zijn we tot een prachtcollectie gekomen.

 

OUDE COLLECTIE vs NIEUWE COLLECTIE 

 

We hebben geen items overgenomen van de oude collectie. De gehele collectie is vernieuwd. We hebben wel gekeken naar welke modellen, stoffen en items van de oude collectie goed werkten. Hierdoor heeft de oude collectie ervoor gezorgd dat nieuwe collectie pasvorm technisch en draagcomfort technisch perfect is.

 

 

“De nieuwe collectie is een echte upgrade en dat hebben we gezamenlijk bewerkstelligd”

 

 

1Evert-_SUITUP-BEDRIJFSPORTRETTEN-1577kopie

Accountmanager

Evert van Bergen

Kenmerken

Leisure

 

Aantal werknemers

3000+

 

Periode

Augustus 2020 – Voorjaar 2021

 

Categorie

SU Custom made

 

Issue

Nieuwe kleding na aanleiding van Rebranding traject

 

Geboden oplossing

Custom made collectie met de duinen als inspiratiebron. Een diverse collectie met veel verschillende productgroepen

CASES

JUST TO GIVE YOU AN IDEA