KLEDING MANAGEMENT SYSTEEM

ONLINE BEDRIJFSKLEDING BESTELLEN

Bestel jij bedrijfskleding nog via de e-mail of via excel bestanden? Dan weet je hoe foutgevoelig dit is en dat dit je veel tijd kost. Wil je het anders? Lees dan snel verder hoe wij je tijd en geld helpen besparen met ons kleding management systeem.

INLOGGEN KMS >
Bedrijfskleding vink

TIJD BESPAREND

Bedrijfskleding vink

FOUTLOOS BESTELLEN

Bedrijfskleding vink

GEPERSONALISEERDE WEBSHOP

Bedrijfskleding vink

HELEMAAL GRATIS

iphone_responsive_kleding-managment-systeem-suit-up

JOUW BEDRIJFSKLEDING WEBSHOP (KMS)

Waarom werken wij met een kleding management systeem? Omdat we het bestellen van jouw nieuwe bedrijfskleding eenvoudiger, sneller en foutlozer willen maken. Hieronder de voordelen:

 

  • Gepersonaliseerde webshop met enkel jullie producten.
  • Bestellingen verlopen digitaal en worden direct ingekocht.
  • 24/7 Digitaal inzage in orderstatus, pakbonnen, facturen en complete orderhistorie.

 

Wanneer je via KMS besteld bij Suit Up ontvang je een orderbevestiging zonder leverdatum. Zodra de artikelen door ons zijn ingekocht ontvang je nogmaals een orderbevestiging. Hierop staat de verwachte leverdatum vermeld. Op deze manier kunnen we jouw orders nog betrouwbaarder plannen. Leverdata en historie zijn allemaal terug te vinden in het KMS. Uiteraard mag je ons altijd bellen met vragen over jouw orders. Wist je dat een andere benaming voor het KMS ook wel kleding registratie systeem of kleding beheer systeem is?

GRATIS DEMO >

Kleding Management Systeem afgestemd op jouw wensen

Gratis Demo >
kleding-managment-systeem-overzicht-desktop

KMS FEATURES

Bij het bekijken van de video zie je direct waar je tijd en geld kunt besparen. Doordat jouw collectie in het KMS is opgenomen kunnen er geen foutieve bestellingen meer geplaatst worden. Daarnaast wordt het bestellen van de kleding een kwestie van een aantal klikken. Je hoeft geen bestellingen meer uit te werken in complexe excel sheets of emails maar besteld met slechts een paar drukken op de knop.

Gratis Demo >

Portal voor de inkoper: 

Het Kleding Managent Systeem wordt opgeleverd met eigen huisstijl elementen. Tevens krijg je de beschikking over een dashboard waar de gegevens worden getoond die belangrijk zijn voor de inkoper, controller of directie:

 

  • Producten inzien 
  • Personeel inzien, toevoegen en beheren 
  • Maten van personeel beheren (instel optie) 
  • Bestellen voor werknemer(s) 
  • Credits toekennen aan werknemer, afdeling of project 
  • Opmerkingen bij toevoegen van credits 
  • Bestellingen inzien 
  • Status van de orders inzien
  • Accorderen van binnenkomende producten 
  • Accorderen van bestellingen (samengevoegde bestelling) 
  • Uitgebreide historie inzien 

Werknemer portal: 

Het inlogportal van de werknemer is afgeleid van wat de leidinggevende of directie ziet echter met enkel afgesproken opties zoals: 

 

  • Dashboard met informatie over budget en resterend budget 
  • Inzicht openstaande orders 
  • Feedback geven en ontvangen van vragen 
  • Producten inzien en eenvoudig bestellen 
  • Accorderen van ontvangen producten 
  • Eigen gegevens wijzigen 
  • Maten aanpassen (instel optie) 

ONS CADEAU AAN JOU,
EEN GRATIS WEBSHOP

Wanneer je klant wordt bij ons, ontvang je van ons het Kleding Management Systeem helemaal gratis. Waarom? Omdat een van onze kernwaardes is om het leven van ons beide makkelijker te maken. Zodra je samen met onze accountmanager de collectie hebt bepaald, wordt de collectie aangemaakt in het systeem. We vragen je om vervolgens een lijst aan te leveren met de volgende gegevens.

 

  • Volledige naam medewerker
  • Functie omschrijving
  • Credits (dit bepalen we samen)
  • E-mailadres

 

Deze gegevens gaan we importeren in het Kleding Management Systeem. De volgende fase is het bepalen van de maten. Daarvoor komen in sommige gevallen onze coupeuses doorpassen bij jou op locatie. In sommige gevallen kunnen medewerkers rechtstreeks in de webshop bestellen.

klant-managment-systeem-suit-administratie

GEEN ADMINISTRATIEVE ROMPSLOMP MEER

In het Kleding Management Systeem is het mogelijk één kleding coördinator te bepalen. Deze persoon is verantwoordelijk voor het goedkeuren van bestellingen, kan credits en maten aanpassen en is contactpersoon tussen klant en Suit Up. Daarnaast wordt door deze persoon de budgetten beheert en is het verstandig de samenwerking te evalueren en te bespreken waar de samenwerking nog verbeterd kan worden. Je kunt er ook voor kiezen, per vestiging, een kledingmanager te selecteren. Alle bestellingen worden alleen nog maar digitaal uitgevoerd wat de kans op fouten reduceert en heel veel tijd bespaart.

Contact
DEZE KLANTEN GINGEN JE VOOR

TEVREDEN KLANTEN VAN HET KMS

EEN KORTE INTRODUCTIE
Bedrijfskleding-kopen-voorbeeld-Madame-Tussauds
 
MADAME TUSSAUDS

“Suit Up heeft, onder begeleiding van Evert, de collectie gehele collectie invulling gegeven. Kenmerkend voor de samenwerking zijn de korte communicatielijnen, snelle levertijden en het bedenken van oplossing voor zaken waar we in de praktijk tegenaanlopen. Ik kan Suit Up van harte aanbevelen”.

Casual-bedrijfskleding-kopen-kledinglijn-Vattenfall
 
VATTENFALL

“Vanwege de rebranding van Nuon naar Vattenfall moesten wij nieuwe bedrijfskleding aanschaffen. Suit Up heeft perfect onze kernwaarden weten te vertalen naar een nieuwe bedrijfskleding collectie. De implementatie stond vanwege de rebranding behoorlijk onder druk maar is vlekkeloos verlopen”. 

Horeca-kleding-kopen-bij-Suit-Up-voorbeeld-Pillows-Hotels
 
PILLOWS HOTELS

˝Samen met Suit Up zijn wij tot een verrassende nieuwe corporate collectie gekomen. Door een project matige aanpakt is er een nieuwe structuur neer gezet om de realisatie en het beheer efficiënter aan te maken voor ons. Na enkele jaren hebben wij wederom gekozen voor Suit Up”.