Bestel jij je bedrijfskleding-pakket nog via de e-mail of via excel bestanden? Dan weet je hoe foutgevoelig dit is en hoeveel tijd dit je kost. Om jou en je team veel tijd (en dus geld) te besparen introduceren wij: Suit Up’s Kleding Management Systeem.
TIJD BESPAREND
FOUTLOOS BESTELLEN
GEPERSONALISEERDE WEBSHOP
HELEMAAL GRATIS
Waarom werken wij met een Kleding Management Systeem? Na het samen ontwerpen van jouw bedrijfskleding collectie, moet de collectie (na)besteld (en geproduceerd) worden. Wij willen het bestellen van jouw nieuwe bedrijfskleding eenvoudiger, sneller en foutlozer maken.
De voordelen van KMS:
Wanneer je via KMS bestelt bij Suit Up, ontvang je direct een orderbevestiging zonder leverdatum. Zodra de artikelen door ons zijn ingekocht, ontvang je nogmaals een orderbevestiging. Hierop staat de verwachte leverdatum vermeld. Op deze manier kunnen we jouw orders nog betrouwbaarder plannen en ben je altijd op de hoogte van wanneer je je bestelling kunt verwachten. Leverdata en historie zijn allemaal terug te vinden in het KMS. Uiteraard mag je ons altijd bellen met vragen over jouw orders. Wist je dat een andere benaming voor het KMS ook wel kleding registratie systeem of kleding beheer systeem is?
Bij het bekijken van de video zie je direct waar je tijd en geld kunt besparen. Doordat jouw collectie in het KMS is opgenomen kunnen er geen foutieve bestellingen meer geplaatst worden. Daarnaast wordt het bestellen van de kleding een kwestie van een aantal klikken. Je hoeft geen bestellingen meer uit te werken in complexe excel sheets of emails maar besteld met slechts een paar drukken op de knop.
Portal voor de inkoper:
Het Kleding Managent Systeem wordt opgeleverd met eigen huisstijl elementen. Tevens krijg je de beschikking over een dashboard waar de gegevens worden getoond die belangrijk zijn voor de inkoper, controller of directie:
Werknemer portal:
Het inlogportal van de werknemer is afgeleid van wat de leidinggevende of directie ziet echter met enkel afgesproken opties zoals:
Wanneer je klant wordt bij ons, ontvang je van ons het Kleding Management Systeem helemaal gratis. Waarom? Omdat een van onze kernwaardes is om het leven van ons beide makkelijker te maken. Zodra je samen met onze accountmanager de collectie hebt bepaald, wordt de collectie aangemaakt in het systeem. We vragen je om vervolgens een lijst aan te leveren met de volgende gegevens.
Deze gegevens gaan we importeren in het Kleding Management Systeem. De volgende fase is het bepalen van de maten. Daarvoor komen in sommige gevallen onze coupeuses doorpassen bij jou op locatie. In sommige gevallen kunnen medewerkers rechtstreeks in de webshop bestellen.
In het Kleding Management Systeem is het mogelijk één kleding coördinator te bepalen. Deze persoon is verantwoordelijk voor het goedkeuren van bestellingen, kan credits en maten aanpassen en is contactpersoon tussen klant en Suit Up. Daarnaast wordt door deze persoon de budgetten beheert en is het verstandig de samenwerking te evalueren en te bespreken waar de samenwerking nog verbeterd kan worden. Je kunt er ook voor kiezen, per vestiging, een kledingmanager te selecteren. Alle bestellingen worden alleen nog maar digitaal uitgevoerd wat de kans op fouten reduceert en heel veel tijd bespaart.
“Suit Up heeft, onder begeleiding van Evert, de collectie gehele collectie invulling gegeven. Kenmerkend voor de samenwerking zijn de korte communicatielijnen, snelle levertijden en het bedenken van oplossing voor zaken waar we in de praktijk tegenaanlopen. Ik kan Suit Up van harte aanbevelen”.
“Vanwege de rebranding van Nuon naar Vattenfall moesten wij nieuwe bedrijfskleding aanschaffen. Suit Up heeft perfect onze kernwaarden weten te vertalen naar een nieuwe bedrijfskleding collectie. De implementatie stond vanwege de rebranding behoorlijk onder druk maar is vlekkeloos verlopen”.