Bij Suit Up geloven we in het bouwen van duurzame relaties met al onze stakeholders. Want uiteindelijk bepalen zij allen gezamenlijk het succes van de onderneming en het geluk van onze medewerkers en klanten. Een duurzame relatie komt voort uit oprechte aandacht en het streven naar het juiste te doen. Deze overtuiging resulteert in een continu proces van verbetering en daarmee een hoge kwaliteit van onze output maar wel voor een acceptabele prijs.

Duurzaamheid omvat voor ons veel meer dan bijvoorbeeld werken met gerecyclede grondstoffen. Duurzaamheid ligt ten grondslag aan al ons handelen.

Naar onze mensen, klanten, leveranciers en andere stakeholders. We zijn er om goed te doen en een beetje meer geluk te brengen.

In de praktijk zien we een sterke behoefte aan duurzame bedrijfskleding. Ook willen klanten de betrokken processen op een duurzamere manier invulling geven. Langs de andere kant zien we dat veel klanten het moeilijk vinden hier de juiste balans te vinden tussen een aantal factoren zoals:

Kosten, project leadtime en ambities

In dit artikel willen we inspireren en een voorbeeld geven over hoe duurzaamheidsambities vertaald kunnen worden naar concrete doelstellingen. Hieronder delen we een aantal voorbeelden, gebaseerd op drie fundamentele pijlers: people, climate en sourcing.

Hoofddoel: het waarborgen van verantwoorde omstandigheden voor alle betrokken mensen in het proces.

Subdoelstellingen:

PEOPLE

Hoofddoel: het verlagen van de impact die wij hebben op het milieu.

CLIMATE

Hoofddoel: het continue verbeteren van de sourcing standaard bij deze nieuwe kledingcollectie.

SOURCING

Duurzaam bedrijfskleding keurmerk
Logo Suit up

sales@suitupnow.nl

+31 076 532 87 64