Dierendonck combineert sinds 1970 de hedendaagse vakkundigheid met de kennis, kwaliteit en ambacht van vroeger. Deze werkwijze resulteert in kwalitatieve hoogwaardige producten. Doordat zij naast de slagerij ook een eigen boerderij hebben waar zij hun kalveren, koeien en stieren grootbrengen, kunnen zij invloed uitoefenen op het vlees en deze kwaliteit ook continu waarborgen.
Tevens hebben zij naast de boerderij en slagerij, restaurant Carcasse*. Dit restaurant zit in hetzelfde pand als de slagerij, waardoor de eerder benoemde ambacht en de finesse van het restaurant hier beide te beleven zijn. Als spreekwoordelijke kers op de taart, werd restaurant Carcasse* eerder al beloond met een Michelin ster.
In maart 2019 is Suit Up samen met Dierendonck de uitdaging aangegaan om de ambacht en passie die zij voor hun vak hebben, door te trekken in de bedrijfskleding van het personeel. Na veel aandacht voor de uitstraling van de winkels en het restaurant, stond in 2019 het personeel centraal. Zij zijn het gezicht van Dierendonck en de belangrijkste spil tussen slagerij en klant. Het is daarom belangrijk dat zij zich gehoord voelen en tevreden zijn in de omgeving waarin zij werken.
Het belangrijkste aandachtspunt voor de kleding was het comfort. Medewerkers reiken vaak ver voor zich uit om een product te pakken en moeten deze bewegingsvrijheid behouden. Voor hen hebben wij een schort geleverd met elastische bretels. Deze lopen gekruist over de rug, zodat de nek hierbij onbelast blijft. Het klassieke gestreepte design is gecombineerd met leren sluitingen en koperkleurige fournituren. Gecentreerd op de borst, is het logo van Dierendonck op een zwarte ovale patch geplaatst. Onder dit schort dragen zij een fris wit katoenen t-shirt met contrasterend logo op de linkermouw. Aansluitend bij de witte top en het schort, dragen zij een zwarte chino van een katoen-polyester blend met Fair Trade keurmerk. In deze chino zit elasthaan verwerkt voor extra comfort en bewegingsvrijheid.
De gehele collectie is op hoge temperatuur wasbaar, gezien het werk zij met deze kleding uitvoeren.
Accountmanager
Timothy Winters
Kenmerken
Slagerij
Aantal werknemers
50
Periode
Van maart 2019 tot en met juni 2019
Categorie
SU Styling
Issue
Te weinig comfort en teveel verschillende leveranciers.
Geboden oplossing
Comfortabele kleding met veel bewegingsvrijheid en één aanspreekpunt.